دوشنبه بیست و هفتم فروردین ۱۳۹۷ - 13:8 - مدثر تیموری -
رئیس حفاظت محیط زیست درگز از تجهیز اسب های مامورین یگان پارک ملی تندوره در شهرستان درگز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، حسین اصلاحی در تکمیل این خبر گفت : با خرید زین و یراق آلات اسب های مامورین تجهیز و آماده بکارگیری و استفاده در گشت و پایش ها شدند .
رئیس اداره محیط زیست درگز افزود : با توجه به وضعیت توپوگرافی و کوهستانی بودن پارک ملی تندوره و وجود ارتفاعات و مناطق سخت گذر استفاده از اسب در انجام ماموریت ها و پایش منطقه بسیار تاثیر گذار بوده و امکان دسترسی به مناطق صعب العبور را فراهم می کند .