مدثر تیموری سرپرست اداره حفاظت محیط زیست درگز در این رابطه اظهار داشت :همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز زن با حضور دقیقیان فرماندار شهرستان درگز در نشستی صمیمی با پرسنل اداره حفاظت محیط زیست شهرستان، از زحمات و تلاش ارزنده بانوان شاغل در این اداره قدردانی شد.
تیموری در این جلسه از خدمات مؤثر بانوان شاغل در اداره حفاظت محیط زیست گزارشی به فرماندار شهرستان ارائه نمود و ابراز داشت : دقت نظر در کار های محوله، پاسخگویی به موقع از خصوصیات شاخص بانوان همکار محیط زیست درگز می باشد .
فرماندار شهرستان با تبریک ولادت حضرت فاطمه ( س ) گفت : جایگاه زنان در جامعه به عنوان یکی از نقش های موثر است که سلامت خانواده توسط ایشان تأمین می شود و این جایگاه اثرگذاری والایی در جامعه دارد و بانوان شاغل تأثیر دو چندانی می توانند بر این موضوع داشته باشند .
در پایان از دو بانوی اداره حفاظت محیط زیست درگز با اهداء لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد .